Utetrening

Trening 2021.

Oppdatert 13.08.2021: 

Trening etter sommerferien starter på mandager 16.08.2021, og på onsdager 18.08.2021.

For mer informasjon send e-post til barnetrening@bif-friidrett.no
Foresatte får informasjon på Spond og på Facebook.

Bekledning etter værforhold. Det blir fort litt venting på enkelte øvelser. Husk, hold 1 meter avstand!

Forbehold om gjennomføring basert på temperatur, snø, is osv. Foresatte blir informert på Spond/Facebook.

Mandager:

Her er det først en kort oppvarming før man utfører diverse øvelser.

Kl. 1700-1800 Gruppe 6-9 år (2015-2012): Trenere Balder Brastad, Martinus Børnes og Theodor Haugberg Rennan.
Det er trening på Haraløkka idrettsanlegg, ved Friplassen.
Følgende hovedelementer: lek til oppvarming, liten ball, stafett og lek for avslutning.

Kl. 1800-1900 Gruppe 10-12 år (2011-2009): Trenere Tarek Øzger, Jørgen Brekke og Hedda Martinsen.
Det er trening på Haraløkka idrettsanlegg, ved Friplassen.
Følgende hovedelementer: kondisjon og styrke. Oppvarming rolig løp i 10-15 min, tøying, drilløvelser og intervall

Kl. 1900-2000 Gruppe 13-19 år (2008-2002): Trenere Tore Olav Moe, Hedda Martinsen og Erik Oseth.
Det er trening på Haraløkka idrettsanlegg, Friplassen.
Følgende hovedelementer: kondisjon og styrke. Oppvarming rolig løp i 10-15 min, tøying, drilløvelser og intervall

Onsdager:

NB! ingen trening for gruppe 6-9 år på onsdager.

Det er først en kort oppvarming før man utfører diverse øvelser.

Kl. 1700-1830: Gruppe 13-19 år (2008-2002): Trenere: Tore Olav Moe, Erik Oseth og Hedda Martinsen
Det er trening på Haraløkka idrettsanlegg, Friplassen.
Følgende hovedelementer: teknikk, spenst og hurtighet. Oppvarming rolig løp i 10 min, tøying, teknikkøvelser, spenstøvelser, start og reaksjonstrening, lengde, hekk, og høyde.

Kl. 1830-1930: Gruppe 10-12 år (2011-2019): Trenere: Jørgen Brekke, Hedda Martinsen og Adrian Sandholtbråten
Det er trening på Haraløkka idrettsanlegg, Friplassen.
Følgende hovedelementer: teknikk, spenst og hurtighet. Oppvarming rolig løp i 10 min, tøying, teknikkøvelser, spenstøvelser, start og reaksjonstrening, lengde, hekk, og høyde.